2

Öppen by-dag i Kvidinge

SÅÅÅÅ många människor i Kvidinge som man aldrig träffat innan!!
Jättekul! många kom in bara för att kolla(hade ju ingen fråga...).
Jämn ström även denna dagen och folk hela tiden även en del tränande.
Hann inte få undan lite och fick bestämt med Jim elektriker vad som
behöver göras och när det behövs göras. Känns bra!
Var kvar till 15 sedan körde Christer och jag hem.
I eftermiddag och kväll ska vi/jag SLAPPA, alltså sitta framför tvn 
ha film på som de andra tittar på och själv kommer jag att sova...

Kommer inte ens ihåg sist jag satt framför tvn och det inte var
BodyCombat på dvd!
Sedan kommer jag inte iheller ihåg sist vi hade en lördagskväll hemma,
utan gäster och utan att vara bortbjudna, eller borta någon annanstans!
I vilket fall tycker jag att det ska bli jätteskönt att bara vara några timmar.

Vi hörs i morgon !

Ha en bra lördagskväll  ! L8

Kommentarer:

1 Eva J:

skriven

Det är du väl värd Lotta ! Och ta en riktig sovmorgon innan du går och hejar på Damlaget kl:14.00 ;)

2 Ingela:

skriven

Du slappar alldeles för sällan! Mys i soffan med familjen är underskattat!! Ha så mysigt!

Kommentera här: