3

Sept. 22, 2010

Var på gymmet lämna och hämta lite,sedan körde jag till "Snickerifabriken"
 för att boka tider och låna släp. Hade Christers bil med avtagbart drag.
Kan säga att det var inte det lättaste att få av från stället inne i bilen och sen
var det lite krångligt att få på det oxå. Poppe och Uffe var tyvärr inte där,
 men Kallin kom dit och var snäll och hjälpte mej.
När till slut både  drag och sedan släpet var på körde jag till "Trävaruaffärn",
lastade på(fick hjälp) OSB-skivorna jag beställt, dörrat karmar och reglar.
Snabbt tillbaka men inom IP för att lämna de rentvättade matchkläderna
på P10´s plats. Bort till gymmet men där var ingen som kunde hjälpa mej.
Satte av släpet för jag var tvungen att köra vidare, inom huset hemma
för att plocka upp Dana´s packning. Körde til Åstorp och Björnekulla skolan.

Plockade upp fyra elever(inkl Dana) och körde upp på åsen och scoutstugan.

Klassen ska ha läger i två dagar och en natt nu.

det är så fint uppe
Nere i Kvidinge och gymmet igen så lastade jag av dörrarna och det andra
men skivorna gick det mindre bra med...

En till källaren klarade jag av precis, sen satte jag av två i vestibulen.
Efter det kom Uffe "UP-service" och fråga om jag behövde hjälp -JA!
Så Uffe och jag bar ner det sista. När det var klart körde jag för att
lämna tillbaka släpet. Vidare till Ängelholm för att bl.a tanka Chrristers bil,
efter jag kollat min kalender att jag var ledig en stund till det...
Köpte hundmat i djuraffären, tanka bensin och snabbt inom Brännan för mjölk,
toapapper och lite annat. Tanka gas utanför Ä-holm - åt min "middag"
i bilen en grovbaugette med räkor. Först ringde en som ville ha visning
på gymmet som jag glömt bort att skriva upp i kalendern och
sedan ringde en som skulle ha massage...
Den hann jag till men tyvärr fick vi skjuta på visningen.
Hade ytterligare en massage innan  jag hade en visning på tre personer,
och försök att få(träna) in kvällens gruppträningspass.
Hem snabbt och bytade om til träningskläder(de ska "bo" på gymmet snart).
Höll en tufft cirkelpass - kommer att kännas i hela kroppen i övermorgon.
Lite pappersarbete innan nästa pass Jamda .
Förvirrad...men jag vet varför och jag vet att det kommer bli mycket bättre,
fast just nu känner jag mej mest lost. För lite sömn,mat och vila,
sen i gengäld får jag mycket träning som jag älskar!

När passet var slut körde Christer och jag för att hämta det sista solariet.
Packa in det i bilarna och körde hem och packade det ur bilarna.
Tekla och jag gick bort och släckte gymmet.
Efter detta kommer jag att lägga mej som medvetslös.

Ha en skön natt !  L8

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jippiii :) Idag har jag träningsvärk både i mage och ben så nu känns det att man börjar komma rätt med träningarna. Cirkelträningen gör gott i alla muskler som legat i "vila".

Kram Eva

2 sara:

skriven

Träningsvärk???? Jo det kan jag berätta att jag har i både bröst och rumpa idag =) Gött!

3 Eva J:

skriven

ja visst känns det bra Sara :) Känns att vi kämpade på träningen, idag gjorde det ont i benen bara av att cykla till idrottsplatsen....

Kommentera här: