0

Äggrullning

Vi hade äggrullningen på söndag istället för lördag detta året, men det
har ju ingen större betydelse.

målningen är viktig för spelresultatet.... eller inte
fast under målningen ingår psykning av motståndare så visst har det
betydelse!!

Jag ville ha en med segergest.... nja

banan

in action

snyggt än så länge

vinnarägget
4:a Lucas
3:a L8
2:a Felix och
1:a Fanny
Tack för god match alla!

Efter äggrullningen så åt vi lasange både vanlg men köttfärs och en
vegetarisk och båda var väldigt goda!
Killarna hade en plan som de lyckades med halvvägs, dvs de toppa tidigt
men slutklämmen att köra dröjde.
Hade en mysig kväll tillsammans.

Lucas ville sova hos sin mamma - vilket han så sällan gör och har fått
göra, men de skulle bli trångt uppe mellan mej och Christer.
Christer sov stenhårt då så jag bäddade ner mej nere hos Lucas i stället.
Mysigt!
Ännu mysigare  när Lucas vaknade mitt i natten tittar förvirrat på att det
ligger en människa sidan om honom, lyser upp när han ser att det är jag
och säger - Åh du är världens finaste mamma! och somnar om.

Jag blev väckt av Christer som saknade sin fru kl. 06.45, han gick upp
och somnade om. Det kunde inte jag så jag och Tekla gick  rundan vi gått
dagen innan ner till Strandstuvikens camping.
Under tiden körde Tina och hämtade jourtelefonen inne i  Nyköping.
Alla de andra vaknade efter hand och vi åt frukost.

Jag hade en plan när vi körde upp - jag körde hela vägen upp och sedan
kunde jag planera kommande veckor i bilen hem , när Christer körde...

Jag körde ner till Jönköping...

En underbar helg -Tack Johanssons!!

Kommentera här: