0

AHA

Fick en AHA-känsla precis, det är häftigt och skönt
när det liksom faller på plats.

Jag är på "rätt väg" med gymmet och de saker jag gör där -
det är min uppgift här i livet att få andra människor att må bra/bättre!
Att föra över positiv energi till dem som är mottagliga!

Jag inte köper gymhuset och driver det hela ännu mer framåt
är för då är risken att förlora min familj för stor.
Och min familj är det viktigaste för mej - att vi mår bra!

Egentligen är det saker som jag alltid vet men behöver bli påmind om,
och så e ja ju litta trög så det måste ältas in ibland!!!

Men jag är vid gott hopp om att nästa ställe kommer att dyka upp
och då kommer det att bli ännu bättre för mej och för alla andra 
Tydligen är jag inte klar än....

Dags för skogsrundan med Tekla

sista stormen tog de stackars träna som stod kvar efter kallhuggninen 

ett underbart vårregn
Dunjackan är på fortfarande.

Ha en lugn och skön dag, ikväll kör vi skumbox  19.30  så svetten lackar!

Jam-passet är inställt på torsdag och en ersättningsinstruktör
startar upp Boxningen kl. 19.00 och kör tills jag kommer dit!

Puss och Kram    L8

Kommentera här: