0

framtiden

Tidig morgon i Eket åtta massager och
lite alternativ till min framtid!
Ibland är det väldigt skönt att massera människor som inte vill prata,
jag hinner tänka och planera mycket då. Och i morse tänkte jag ut
tre olika lösningar... Får se vilken det blir!
Lunchade med Christer på Woodlands och sedan körde
jag hem och hämtade Tekla till skogen.

SNART kan hon gå fint i koppel oxå (hon är mycket duktigare utan!),
tjatar in det gång efter gång.  Hon är så stark nu och rycker hon i kopplet
känns det i armarna. Jag blir väldigt irriterad på henne och framför allt på
mej själv som inte tagit mej tid att lära in det ordentligt oxå -
men det kommer nu.
Nu ska jag skriva ner mina framtids-alternativ för att sedan lämna dem
vidare till beslutstagare! Spännande!

GOA MIA!
Patrik!
Jag ska hälsa honom!

En god eftermiddag!  (Dana bakar kladdkaka!)  L8

Kommentera här: