2

planera framtiden

Idag ska jag lägga mycket energi på
att planera framåt - jag behöver en plan!
Inget blir bättre av att man tycker synd om sej själv,
eller hur!!!
Skrev ett långt inlägg igår morse men sparade tills Christer kom
hem - hans uppfattning gjorde att jag valde att inte publicera det.
Jag tror att jag bara behövde skriva av mej och gnälla lite.
Men det var igår det, i dag är en ny bättre dag!!
Idag måste jag komma upp med planen för min framtid
- ha ha, ingen press!!
Man kan inte påverka allt - men det man kan ska man
- ja, det tycker och vill jag i alla fall

Hade massage och Combat i Klippan som vanligt på måndagar.
Efter passet pratade jag med fina Mia och blev informerad
om en kul grej som jag ska hitta på med sällskap om ett tag.
En helt ny erfarenhet som ska bli skithäftigt! Fast jag får erkänna
att jag är lite nervös...
Mia - du är en underbar människa
 - jag är så glad att jag fått lära känna dej!

Njut av dagen - hitta det positiva!
Kram L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Tack detsamma Lotta, tack vare min vilja och din otroliga inspiration till träning och ett hälsosammare liv, har jag fått lära känna en handfull jättegoa människor lite bättre..

Vissa har man kommit närmare än andra men vilka härliga människor..

Angående din kyliga grej... =O) du behöver inte vara nervös, du är i trygga händer.. ;O)

Kram på dig goding.. Längtar till nästa möte..

2 Mia:

skriven

Kuliga grej skulle det va så klart.. =oP

Kommentera här: