0

Sol!

En tidig innebandymorgon! Körde Dana och Jonna kl.06.45
till Munkahallen för DM. KAFFE... McD var öppet!

tejp och knäskydd så gick det...

Första matchen mot Bjärred vann de med 4-1
Sedan körde Christer och jag hem för att planera kvällens menu och handlelista.
Tog en runda tillsammans med Lucas och Tekla i Enet

Pinnkastning i underbart väder!

En glad Tekla

Svalört (tror jag..)

älskade älskade VITSIPPA

Andra matchen förlorade de mot Malmhaug med 0-3...tror jag
tredje vann de igen mot Bjärred 3-0.
 De är så duktiga tjejerna - e så kul att kolla på dem! Dessutom tycker
jag de har bra sammanhållning och stöttar varandra bra!

Jag körde hem för att städa. Christer handlade maten och lagar maten idag.
Dessutom körde ham Rasmus till Väla. 346 bakåt volter gjorde Rasmus i
välgörande ändamål - Bra initiativ och väl utfört AIRWIPP
2500 volter blev det sammanlagt ! Lucas gjorde tre stycken(med passing!!)

Tjejernas fjärde match spelas just nu - hoppas på vinst!!
Ha en fortsatt underbar lördag 

Köss   L8

Kommentera här: