0

Lång dag

Jodå jag sov åtta timmar på natten oxå-
tror jag behövde det ! Fast det är inte likt mej
att sova så mycket... undrar om jag nånsin
gjort det innan!
Efter frukosten gick Tekla och jag skogsrundan.
Ett gäng GODA människor städade vägkanterna
från skräp och sopor som idiotmänniskor slängt ut!
Fick inte chans at fråga varifrån "de kom", alltså
om de var från en förening eller kommunen eller...
TACK till dem i alla fall! Blir mycket trevligare för
människor och djur!

hittade det här gulliga meddelandet i källaren, TACK själv!!
Hemma igen tog jag mej till gymmet för fixa med
låsbrickor, sola och sedan blev det Tomarpsrundan.
joggade bara och varje steg med vänstran gjorde ont.
Men jag kom runt och var nöjd med det.

viktigt att stretcha efteråt!!!
JAG (måste vara noga med det nu för tiden) lagade lasagne till middag.
Vilade på soffan en stund sedan duschade jag och klädde mej för kvällen.
Dana Fanny,Lucas och jag körde till Hbg för att kolla in skateboardramperna,
eller Lucas skulle testa dem.

han tycker det är kul att trixa med den här

och så var det de här med den stora rampen
...

han ville så gärna...



han sprang ner istället...

tjejerna försökte peppa ner honom

till sist vågade han men det gick inte riktigt bra
Vi i publiken blev lite kalla och bestämde oss för att gå och köpa kaffe,
Vi lämnade Lucas med de trevliga killar som han hade åkt med hela
tiden där, men under den lilla stunden som vi var borta så gick de hem,
och dit kom två tre inte så snälla killar som gav sej på Lucas.
Hånade honom för han tagit sej in till "skitstället i Hbg" och
puttade ner honom från rampen så han slog sej. De hann försvinna innnan
jag kommit tillbaka - tyvärr.
Lucas blev jätteledsen när jag kom och ville åka hem direkt -
typiskt alltså att de var där när vi var borta och stackars Lucas.

När vi kommit hem skickades Lucas in i duschen och sedan körde vi
alla till farmor och farfar.

Scilla

Förrätt 1: pilgrimsmussla och torsk - supergott!

Förrätt 2 Nässelsoppa och frikadeller

Anka till huvudrätt oxå supergott!

min snygga svägerska

osså ja

det blev lite vin och whiskey
Mycket gott och mycket trevligt TACK!!
Dana åkte med klasskompisar till en stuga Rasmus gick hem tidigt,
och Lucas somnade i soffan.

Puss och Kram    L8

Kommentera här: