0

GLAD PÅSK

Flera hörde av sej  (sent) så jag
ställde in boxningspasset (nu var det inte
pga mej - så ni kommer ihåg det... haha).

Christer och Dennis hade haft mycket att göra under eftermiddagen,
bl.a gå igenom allt de köpt(och de va inte lite!!!), de behövde smaka
och kolla så det var bra ...

den blå var inte så god att vi blev tvugna att prova den gula...
Dennis, Christer ,Lucas och jag delade på en pizza(!), sen blev Dennis
tvungen att lägga sej - ska jobba i morgon...
Christer och jag gick och la oss vid nio - lagom trötta(vissa av oss två
var liiite dragen oxå). Lämnade ungdomsgänget ute på studsmattan,
de går och lägger sej efter oss i vilket fall.

23.30 vaknade jag av att Tekla stod och skällde(det brukar hon ju göra
på morgnarna åt katterna), jag banka med foten i golvet för att få henne
att tystna - då knackade hon tillbaka???
Hörde röster utanför fönstret, jag tittade ut och där stod Rasmus,
han såg mej och vinkade, jag blev bara sur för att de förde liv och väckte mej.
La mej ner för att somna om, efter en liten stund ringde telefonen -
blev skitsur på ungarna där ute, de kunde gått svara!!!
När jag undrade vad de sysslade med visade det sej att de var utelåsta,
och att det var de som ringde in...

Ungdomarna hade gått in och satt sej framför tvn. Lucas hade somnat,
och de äldre gick till de andra på gården. Lucas hade vaknat och trodde
att alla hade lagt sej. Duktig kille som han var så släckte och låste han,
innan han gick upp till sin säng.
De andra hade ingen nyckel med sej...


HDSL  L8

Kommentera här: