0

Påskafton

09.00 hade vi satt tiden, men min vana trogen så var jag/vi färdigpackade
09.30 och körde uppåt landet.
Mycket annorlunda bilar på motorvägen, vi förstod sen att det var nåt
på Elmia i Jönköping.

ALLA var inte nyktra i de här bilarna...
bil Team gödsel kom efter!

Tyvärr missade jag att fota bakdelen på denna bil...
grejen var att glaset var borta bak och ut därifrån stack armar och ben.
Polisen tyckte att det behövdes kollas upp. Jag TROR att de var för många
men guud va kul de verkade ha och så tacksam jag är att inte
det var mina barn...
Vi var framme i Nyköping 13.30 och fick en god påskbuffé

Hade med present till Lars som han borde fått för ett år sedan när han
fyllde jämt

Salt och pepparkvarn  från Weber

den nye poolen... som barnen badade i!

gräsmatta !

crosskläder på Lucas

Provade crossen

testade lite nya drycker

märkliga färger och märkliga smaker

äggtoddy  - det är trots allt påsk!

kul hade vi



Sedan skalade de stora killarna potatis till kvällsmat...

God mat god dryck och supertrevligt sällskap !
Underbart att vara här igen!

Kommentera här: