0

en fredag på badet

Ha ha Jill, men vi hann med det oxå! När vi är själva så lyder hon lite
bättre och får inte tid till massa annat.
Men promenaderna med er är ju trevligare!

Denna morgonen blev det ensam promenad, senare.
Sov lite längre och lite kortare morgonrunda.
Sen tog jag tag i tvättstugan... fick undan en hel del men
långt ifrån allt. Tekla och jag gick skogsrundan - lite crazy för
vi gick rundan .... från andra hållet!!!

Hemma igen så blev det dusch och mat i en väldans fart och efter det
vidare till Klippan. Det gick upp för mej idag att jag kommer att jobba
ALLA fredagskvällar de här två månaderna... Ja ja det är ju bara två
månader.

lugnet innan stormen!

pappersarbete i kassan

Det var rätt så lugnt ändå trots att vi var en man kort, men höst-vanorna
är inte riktigt inne hos folk än. Men gud vi hade att göra ändå - jag
hittade massor att göra i idrottshallen så pass att det tog en timme istf
20 min...

ljummet i luften
Christer och Eva hade "packat pinnar" hela kvällen, till mässan i morgon.
Rasmus och Dana köpte pizza och cyklade hem till Rosanna.
Vi andra tre beställde oxå mat från ludan - det blev räksallad för mej.
Blogga och kom sent i säng.

Många steg idag oxå - tycker jag om! Nåt som jag inte tycker om är att
jag får inte Tekla till att äta denna maten iheller. Men jag ger inte upp än
och hon får i sej så pass att hon inte svälter i alla fall.

Ha de  L8

Kommentera här: