0

Kräftor

Onsdagen var vi i trädgården hela dagen . skönt vi kanske får ordning där !

vi andra får böter...

snart så
Christer bad flera gånger att jag skulle vara klar i tid till kvällen, och jag sa
17.30 tänker jag ta en cider på uteplatsen för då är jag färdig...
Hittade ingen cider så det fick bli lite öl istället!
Kenth kom och hämtade oss och tog med oss till Hyllinge.

Jenny, Lucas och Christer på uteplatsen

En supergod ost förrätt

Lucas tuggar för fullt!

Årets första kräft-ätning och lika god som förra året!! Alltid gott!!

Nubbe till såklart

Söta Tilde och söta Lucas (fast på den här bilden ser inte Tilde så glad ut,
men det var hon verkligen hela kvällen.)

En mycket trevlig kväll!
TACK Kenth och Jenny! Nästa gång hoppas jag på att vara lite piggare
framåt småtimmarna...
Taxi mellan Hyllinge och Kvidinge är inte billigt, om nån skulle undra....

Kommentera här: