0

Måndag och Tisdag

Full fart på familjen Henrysson både måndag och tisdag.
Dana och Lucas har varit på IP och rensat efter loppisen.
Måndag resnade Rasmus sitt rum och skötte sina sysslor i huset, tisdag
tog han tåget till Göteborg för "parkour Jam" med de andra i Sverige.

Så här trött var lill-killen på eftermiddagen idag -
duktiga är de och sliter gör de!
Dana saknade sin vän Fanny och åkte till henne en tur under eftermiddagen.
Den här bjuder jag verkligen på...

När jag såg fotot så frågade jag Christer - Är jag verkligen så här stor nu?
-Ja, svarade han rätt upp och ner....Fy fan va äckligt fet jag blivit!!
Ja, jag är ju inte förvånad : ätit mer rört mej mindre - förväntade mej
inget annat resultat! Hög tid att starta upp mej annars kommer jag ju inte
ens orka hålla passen i höst!

Christer vid sitt trapp-bygge som blir kanonbra!

besök en stund på kvällen innan vi oxå höll kväll, nöjda med dagens arbete.

Kommentera här: