0

mer sten

Fortsatte dagen ute i trädgården, klippte gräset och körde ner
och hämtade mer sten i grustaget tillsammans med Dana och Fanny.

skyddshjälm och väst på

Tyvärr blev det inget foto på söta Fanny, men hon fick en bamsekram när
hon kom hem till oss, för det var så länge sedan hon var här.
Den stackars tjejen fick brusten blindtarm i sommar och legat inlagd ett tag.
En extra stor tanke till lilla gulliga Ellen som fick diabetes i sommar.
Tur att tekniken går framåt där så att de nu för tiden slipper de stora
insulinsprutorna som jag övade på att ge min farfar på 80-talet.

Vi rastade hunden i det andra grustaget innan vi körde hem och jag la
stenarna på plats i rabatten samtidigt som tjejerna bakade kladdkaka
och chokladbullar.

När jag var färdig stack jag till gymmet, lämnade iväg mina två roddmaskiner
och gav två massager.

Hem och åt kvällsmat med delar av familjen(Dana tränade),
somnade framför tvn...

Kommentera här: