0

Parkour -besök

Efter lunchen, snabbt till skogen och gick rundan med Tekla

hjortar i snåren
Stod och masserade hela eftermisddagen fram till kl.18.15
Bara en gång innan har jag gett 12 massager på samma dag under de här 18 åren.
Men tolv blev det idag och jag överlevde - dödstrött men levde!!

Var tacksam för Christer handlat mat till kvällen, så jag behövde bara plocka
fram och duka.

12 platser...

Tre av de här killarna är nattgäster hos oss ikväll.
Det är Rasmus  "träningskompisar från Gbg och Sthlm och Hbg.
De är på driveabout i skåne (tror jag)
Jättegoa killar som jag är glad över att ha träffat dem med tanke på att
Rasmus tillbringar en del tid med dem när inte vi är närvarande.
Han får gärna vara med dem !

Det var inte bara de här fyra utan hela fam. Henrysson och ...

Goa Eva med överkörd fot...

och Dennis (som satt i bilen när det hände...)


Go mat trevligt sällskap och lite smulpaj till killarna, nu är jag helt
slut och stegräknaren står på 13115, jaja det är över 10000 i alla fall.

I morgon ...ännu en bra dag hoppas jag - trots allt är livet bra härligt ,
gäller bara att se de små ljusglimtarna och njuta av dem.
För livet bir inte bättre än vad vi själva gör det till...

Lasse - snart skriver jag igen!!

Ha de bra och må väl !
Puss och Kram  L8

Kommentera här: