0

I den vanliga lunken...

När jag väl asat mej upp efter många "om och men"
med mej själv, fick jag sms av både Ann och Jill att de hoppade
över morgonrundan - kollade med Tekla - hon ville ändå ut!!
Och jag tänkte - ja, jag går inte ner i vikt av att ligga i sängen,
så att lägga sej och somna om var uteslutet.
En lång och snabb runda blev det och en piggare L8 och lyckligare Tekla!

Efter morgonproceduren blev det massager, fortfarande på gymmet,
fyra stycken och ett lass med hantlar och löpband ivägskickat.
Middag - kycklingssalladsrester och en tur till skogen med Tekla.
Tyvärr regande det och jag kom på att tiden började bli knapp,
så det blev pinnkastning i kalhygget innan vi vände.
 
Lämnade Tekla, satte mej i bilen för att hämta Rasmus i Eket,
 där han hade jobbat på förmiddagen. Körde till Ängelholm,
tankade gas i Christers bil och fortsatte till Sj-h och barnmott.

Rasmus fick sin SIT-spruta och efter det en kaka från Nisses
( det var bara Rasmus som åt kaka - jag stannade i bilen!)
Handlade hundmat till Tekla och kvällsmat på Oj.

Lämnade av Rasmus och varorna hemma och vidare till gymmet för
ytterligare massager.
Spagetti och köttärssås på bordet när jag kom hem med en lastad bil
med "gym-saker" som inte skulle slängas eller slängas.

i senaste modet... (elr byxor som egentligen ska vara reserver i stugan...)

Åt och sedan tog Christer jag skogsrundan med Tekla. Tillbaka igen
packade jag Bengta och de andra massage-sakerna och packade
in det i bilen. Hemma kände jag att jag behövde svettas ordentligt,
på med skorna igen och en liten löptur, dusch, vika tvätt och sedan
direkt i säng . Trött!! Tufft att komma in i det vanliga tempot igen,
men jag är snart där igen!
Dessutom fick jag ihop 15500 nånting i steg under dagen (utan löpningen),
och 60 situps och sex stycken "Solhälsningar"
 JA, jag är nöjd med min dag!!

Kommentera här: