1

KiN dag 2

Killarna försökte(...elller de klarade men det gjorde inte jag med kameran)
göra tricks på gräsmattan innan de lämnade oss.
  
Gustav och Joel

Gustav och Joel...igen

tillsammans med Pontus
De drog till HovsHallar härifrån och Rasmus följde med dem och tog sedan
buss och tåg hem igen, medan de andra drog vidare på sin driveabout.

Jag och Tekla drog till skogen för gång-och löprunda

solen sken och det var skönt i luften

Vildsvinsspår

 hjortarna
Efter rundan duchade och klädde jag mej till lunch på

Spångens gästis

snygga och sexiga Sita....ja, och unga såklart!

Hjördis berättade om Odensjön, och om Kultur i Natur

Mycket trevligt sällskap och mycket ...


mat: gravad lax med dillstuvad potatis

jag var väldigt klumpig och dann....

men Sita försökte smuggla med sej assietter...

så gott som hela gänget samlat utanför

två söta systersöner: Tito och Truls

Jag skyndade mej hem för att vika tre maskiner och hänga upp två maskiner
tvätt och gå en runda med Tekla samlade på mej kläder och körde till Röstånga.

Publiken innan insläppet....

ja men, nästan 900 stycken

Frida, Sandra, Annika,  Tina och jag stod i biljettkassan idag.

mycket att hålla reda på!

Just nu retar det mej väldigt att ett par lyckades lura oss "planka in",
mest  för att de kom undan med det.
De som varit där vet att vi har vakter runt om och att vi är petiga med
biljetterna och stämplarna - ändå lyckades två på ett väldigt fräckt sätt.
Och jag LOVAR det kommer inte hända igen när VI står där!!!
Rätt så säker på att det inte hänt innan.

Annika och jag körde därifrån en liten stund efter Peter börjat sjunga,
för jag var tött och ska upp i morgon bitti och Annika behöver sova och
ladda inför morgondagen när hon ska springa "nya broloppet" i Malmö.
En halvmara runt i parkerna. -Stort lycka till syrran!
Det kommer gå skitbra och jag tippar på 1,57 min!

Tack ni alla för ännu en härlig kväll! Jag träffar oftast de flesta av de här
människorna en gång om året och då rätt så intensivt, men det är alltid lika
roligt alla är så glada över att få hjälpa till och myser i varandras sällskap.

Jag hoppas att det gick skitbra i båten med faklorna Gittan och att det var
....magiskt!!

NU ska jag gå med Tekla och sedan krypa ner till min man som redan lagt sej.

Kommentarer:

1 Gittan:

skriven

Ja, de kan man leva länge på!! Det var verkligen......magiskt!!

Kommentera här: