0

mycket och länge

Jo, jag verkligen slängdes in (nja nästan) i arbetet, de andra
i personalen var precis tillbaka från sina semestrar så vi var alla
lika lagom snurriga. Men det var kul att vara tillbaka där.
Så idag försökte jag få koll på kassan, både datorn och köket,
lite tvätt och lite pyssel framför allt har jag blivit en jäkel på
att skriva ut 70+ -badkort!
Min kamera fick ett litet spel och allt blev suddigt men det blev en lek!:

gissa vem!!??
Mellan 13 och 15 var det personalmöte...oj oj oj fast det blir säkert ra till slut!
Sedan for jag hem kissade tekla och vidare till gymmet för massage.
Måste verkligen ta tag och packa hem sakerna nu efter hand.
En tanke slog mej... -Nån som vill köpa boxhandskar och mitsar?
Jag har ju sex par över nu... hojta till bara. Massor av iForm-tidningar
och Blossom och FitnessMagazine - både nya och gamla - säg till om ni är sugna.

Hem igen och åt lite gick igenom passet och faktiskt 10 minuter på spikmattan.
Christer och Dana körde till Röstånga.
Bytade om till träningskläder och gick med Tekla till gymmet.
Höll Skumbox-pass så svetten skvätte!

En svettig, trött och glad Nettan!

alla var extra omtyckte av Tekla som älskar när man smakar svett...
Direkt efter passet gick jag och Tekla hem, hi hi mötte paddor på vägen!
Duschade och bytade om snabbt. Lucas kom hem efter en fotbollsmatch
som tyvärr inte hade gått så bra. Men han bytade om och sedan körde vi
till IP och hämtade upp Rasmus som oxå hade tränat.
Vi tre körde till Röstånga för att gratta kusin Tito.

kusingänget!

Hans Groby ingår inte i kusingänget men var med ändå, precis som Tomas

tanterna...
Goa kusinen/systersonen fyller 14 år

Stort GRATTIS Titolito!!! Kram på dej

En lång och intensiv dag och jag är nu mer än redo för bingen!!
Sköt om er och må väl och träna för hjärtats skull!!
L8

Kommentera här: