1

vattengympa

Dagen började som vanligt med morgonrundan, både med Jill och Ann.

kapsyler till Jill, till skolan , till matematikspelet

som två vålnader i natten...
Efter morgongrejorna körde jag till Eket och gav massage.

fina örhänge!!
När jag hade masserat klart körde jag till Åstorp för att köpa mat till vår
tomma kyl, barnen komer vara lite ensamma nu framöver så det gäller
att se till så finns någonting att göra mat av!
Hem lasta in och så äntligen tog jag tag i telefonen och ringde de stora
grodsamtalen (de jobbiga eller som vägrar bli av, av olika anledningar),
men nu blev de gjorda!
Efter det ett tur till skogen med Tekla.

lite sol - gäller att fånga det!!

de är där någonstans - hjortarna
En hysteriskt snabb lunch med risoni och svampkräm (rester sen helgen).
Vidare till badhuset där jag jobbade kvällen.

Malkom och Julia

"Banana-head" och inte "potato-head" - har vi där!!
Tre timmars vattengymnastikträning på torre och i vattnet!

JumpingJacks var rätt tuffa

höga knä...och spring!

vända från mage till rygg utan att röra botten - det går!

inte så snygg här iheller!!

men min instruktörsrtränare - hon va snygg!

.....  eller ja kanske inte!!
Efter avdelningarna var städade dvs skummade och spolade på kvällen

så såg jag såhär trött och nöjd ut!
så körde jag hem och åt rotfruktssoppa - mycket god!
Tekla mötte mej vid garagedörren och kände sej nog lite utelämnad.
 Nu mina kära vänner nu går ögonen i kors och jag ska leta mej upp till sängen!!
Tack och gonatt!!
L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

E du full? Du stavar ju som en kratta! Ja jillar daj ijalla fall. Pöss

Kommentera här: