1

Det blir säkert bra till slut

Kära supermusen, inte full men trött som en örn!!
Hoppas jag hittade och rättade till alla felen...

Torsdagsmorgonen fick Tekla och jag gå själva, det gjorde inte så
mycket för vi gick längre och fortare - lagom svettig när jag kom hem.

När jag var morgonklar körde jag över åsen för att ge 5+1 massager
i Kågeröd. Lita lagom förvirrad som jag är hade jag glömt att jag skulle
hämta hundmat på hundpensionatet som Tekla bodde på i ssommar,
men tjejen där ringde och påminde mej - tack och lov- så ska vi prova
om fröken hund kan äta detta. Hon åt det när hon bodde där och då
gick hon upp - det syntes, men det har försvunnit igen på henne.

än så länge har hon inte ätit av det precis...
Hemma i Kvidinge satte jag upp och bäddade Bengta.
Hem och hämtade Tekla för skogsrundan.

många hjortar är det!

blommar fortfarande lika vackert! (Lucas roliga kommentar till den här
bilden: -Åh, jag trodde det var skräp i Kina!)
Tillbaka hemma så åt jag lite innan jag begav mej till gymmet för att
massera. Det känns verkligen tungt att gå igenom lokalerna - inga
människor som tränar längre och tomt från maskiner...

Nu har jag kommit till det stadiet att jag bara vill bli av med det,
för att kunna gå vidare. Sedan när jag vet att de inte sålt huset än...
Såklart är det många tankar som far runt - vad kunde jag gjort annorlunda?
Skulle jag stått på mej och köpt huset? Om jag fått avtal med Stenqvist -
hade det gått då? OM jag inte fått beskedet att de skulle sälja huset,
hade jag då haft kvar energin och lusten till att förbättra det till något som
verkligen fungerat hela året? Inget av det kommer jag att få reda på,
så nu gäller det att släppa och gå vidare. 
Det enda som jag är helt säker på nu är jag att jag faktiskt inte orkar
sätta upp ett gym fler gånger. Det blir inte tredje gången gillt.

Efter massagerna så körde jag hem och lagade stekt lever,gräddsås
och pressgurka till kvällsmat. Bytade om och gick tillbaka till gymmet.
Hade ett härligt skumbox-pass med ett superhärligt gäng

alla goa svettiga tjejer!

näst sista gången i den lokalen.

En bra dag med många steg på stegräknaren(15197), trött och nöjd!

L8

Kommentarer:

1 Jill campet:

skriven

Det var väl för att Tekla inte behövde skita då ;)

Kommentera här: