0

låååång dag

Idag var det TIDIGT, 03.45 ringde klockan och då gick jag upp och direkt
ut med Tekla, frukost och dusch innan jag körde till jobbet 05.10.

jag tycker det är vackert!
Hade arbetstid mellan 05.30 och 13.00, de andra var ute och informerade
om simskola på de olika skolorna, så jag var rätt så mycket ensam.
Åt lunch från skolan - nån fisk, som smakade väldigt bra!
Klockan 13 körde jag till Kvidinge hem och vandrade en stund med hunden.
Till gymmet och hade massager. Massage nr uteblev och då passade
jag på att ta en powernap - som jag behövde det!! och efter den kände
jag mej helt utvilad!!?? Fler massager innan jag körde hem till barnen,
bytade om till träningskläder och  sedan tillbaka till gymmet för det allra
sista passet i källaren. Mycket blandade känslor för mej, är verkligen
ledsen att jag ska behöva lämna det, men det har gått så långt att jag
bara vill ha det överstökat, så jag slipper gå och "lida" där...

fick den här fina blomman med...

 skitläcker kruka av
Lena Svensson
Linda Helgesson
Mia Svorono
              
-  TACK! ni gulliga, och tack för alla timmar vi haft roligt tillsammans!

Efter passet skyndade jag mej hem och duscha för att sedan köra
tillbaka till Klippan och badhuset där vi hade instruktörsmöte.
Även om vi mest tramsade - tror vi var övertrötta litta till mans....

Tina och Andrea

födelsesång, Anderas fyllde 30 år häromveckan!

Stort grattis i överskott Anden!!

 
   
   coooola bruden!

Inom gymmet innan jag körde hem, efter mötet. Tog en runda med Tekla direkt.

Såå trött, tänker ta lite sovmorgon i morgon bitti...försöka i alla fall!

Tack och gonatt!!
L8

Kommentera här: