0

en utmaning

Morgontur som vanligt, fast utan Ann.
Hela förmiddagen var jag på gymmet och lastade ut
grejor i bilen , körde hem och lasatde av, tillbaka
och fyllde på sen hem igen.
Inget kul jobb...
Innan kl två var jag tvungen att äta och duscha,
för att sedan öppna i solariet, efter det körde Lucas och till Maxi
för att handla färdigmat till barnen, det hinns inte laga mycket
denna veckan.
Klockan fyra började jag jobba på simhallen.




Kassa, combat och skumma, spola....

Dagens utmaning : köra combat-passet pitchat- ibland väldigt fort ibland
nästan i rätt hastighet! Ny stereo, vilket jag inte visste . blir säkert bättre
nästa gång !
Hemma vis 22.15 där sov alla utom Rasmus. Borsta tänderna och kröp
ner direkt i sängen, kommer att behöva all sömn jag kan få!

Sköt om Er  L8

Kommentera här: