0

luciacup i klippan

Sen kväll och tidigt morgon....
Upp i tid och fixade, väkte Lucas och vi åt frukost tillsammans innan
vi körde till IP för samling kl. 07.15!
Körde till Klippan och badhuset...(hade ju knappt hunnit lämna det)
och till idrottshallen - Luciacup!
Passade på att fixa lite i simhallen, plocka upp sugarna, ändrade botten
satte igång diskmaskin och tvättmaskin innan Lucas första match.

de vann med 2-1

bra jobbat av dem alla
Efter matchen gick jag in och simmade - hade "gett" mej själv en halvtimme

att simma, blev precis 1100m - har ju inte simmat sedan triatlon....

Killarnas andra match: förlorade tyvärr med 1-2
När den matchen var slut så körde jag in i "city"

in och sola på oasis
Bort till Storköpet handlade clementiner och fyllde kolsyrepatroner till
bubbelvatten. Precis lagom till till tredje och sista

den här förlorade de med ett egentligen ogiltigt mål.... 2-3
så de åkte ur turneringen. Hann prata med både Martina och Lisa och lade
upp plan för kvällen, medan jag väntade på Lucas.
Vi körde hem och jag fixade lite hemma innan jag tog med Tekla till åsen
och gick en runda i skogen.

sagolikt

en skön runda, hon skulle hälsa på en annan hund som det borde funkat
bra med men hon är så bitchig att jag får träna henne att uppföra sej
med andra hundar. Körde direkt till maxi i hyllinge för att köpa lösnaglar
till kvällen och vörtbröd. På vägen fick jag en liten hundlektion av syster Tina
på telefon. Hade beställt middag kl.14.00, var hemma 14.03 ...
Åt med familjen och gick igenom vad som gälle i hemmet nu för tiden så
jag ska slippa få nattliga spel...
Christer körde och hämta mat till sina djur och under tien hann jag raka
benen - behövdes! Dana samlades 14.50 på IP, och sedan  körde vi till....
Klippan och Luciacupen igen.

Betalade alldeles för mycket på förmiddagen  (trots att jag protesterade),
kollade kvittot hemma och fick såklart pengar tillbaka 448kr....

hann sola en runda till....

F96 spelade

Dana ensam 97:a
Tyvärr så förlorade de.

Söta Evelina (som jag tränade i gymnastik när hon var en liten tös!)och
snygga sidecut-Lisa!!

resten av dagen kommer senare....
Kände (och var)mej sjukt effektiv under hela dagen, trots för få sömntimmar
det märktes det inte alls!


HDSL   L8

Kommentera här: