0

Hasses Lada

Hann bli färdig innan bussen gick!!
Becke, Christer och jag tog bussen till Klippan, kvar hemma
i huset stannade ElinM, Dana, Lucas och Alvin.

Vi träffades i "Baren" hos Savvas i Klippan

Kul att se alla uppklädda och så fina!

Kecke Becke

Pernilla...eller Petra, beror på hur förvirrad jag är...

Savvas själv i baren
Sedan hämtade en buss upp oss och som körde för att plocka upp
fler människor i Östra Lungby och Ängelholm.

Christer reiseleiter

Ser städade ut...än så länge!
Bussen tog oss till Boarp och till "Hasses lada".

ett gott julbord och bra underhållning, främst...

Patriks Kombo - grymt bra och skitroliga!

Så här glad var jag!

Isabelle och Tina, Tomas håller i henne fall ifall...

Vi pussades oxå

En jätteglad Becke

Del av Aerosol-publiken

Alla tre på trumsetet

...så mäktigt!....när vi skulle vissla alla!!??  haha

Tina och Tomas

Annelie Rydé - en gammal favorit till till mej,och Sissie & Lee

Jesper och Tina var uppe och dansade
Det hade Christer och jag gjort en stund innan för upplägget var inte
riktigt ok kan jag tycka. Patriks Kombo var mycket mer underhållande
och när vi suttit och ätit en lång stund ville vi ju röra på oss inte bara
sitta och lyssna på...sång och musik...

Jimmy Jansson -gung gung gunga...jasså jaha

Åh en sån karl... Betinas Patrik fick både pussar och blommor av AnnelieR

Per och hans vackra fru

Hisse

Pernilla och Roger

lite suddiga är de allt

men ett bra tryck på dansgolvet
Gammal är ändå äldst! Alltså djn var liiiite äldre än oss men spelade så
grymt bra, mycket blandat med alldeles ny färsk musik och så
gammalt gammalt både 60-70-80-90-00- tals musik vilket gjorde att vi
stod på dansgolvet så gott som hela tiden.
Jag hade (för mej) skyhöga klackar på mej för första gången men klarade
av det hela kvällen och inte förrän hemma igen kunde jag ta av dem!

Träffade på "min lille badpojke" Håkan Bengtsson, jag har inte sett honom
sedan någon natt på kvidingebadet i början av 90-talet och hade aldrig
 känt igen honom iheller om inte Christer sagt något.
Däremot kände Håkan igen oss direkt.

Bussen hämtade oss blev i lagom tid och den släppte av oss utanför huset
i Kvidinge - så skönt!! Fick sällskap av Jenny,Pierre och Becke.
Hade lite hund-terapi och lite eftersnack innan vi kom i säng närmre fyra tror jag.

En mycket trevlig kväll - Tack, Aerosol Skandinavia!!

Kommentera här: