1

Airwipp winterjam

Lördagsmorgonen blev inte riktrigt som jag tänkt mej utan mycket trevligare!
Istället för att sticka och simma eller senare vara med på pump-passet så
åt jag och Christer frukost tillsammans och sedan satte vi oss i badet.

mysig morgon!
Sedan körde Christer, Dana och jag till Väla.
Lucas var på fotbollsträning och Rasmus var på Lingvallen på läger,
dit Christer hade kört honom på fredagskvällen.

Ny kostym till Christer - väldigt snygg och snygg skjorta till.
Christer köpte födelsedagspresent till mej hos snyggaste Mia på India

och det snyggaste vi har lägger vi upp vi på bloggen!!!

Middag: Dana bakad potatis, Christer wok och  jag åt sushi

färdighandlade, körde vi Dana till Åstorp, där laget samlades 12.30.
Christer och jag fortsatte till Ängelholm och till Skälderviken,Lingvallen.

AIRWIPP WinterJam

uppvärmning och stretch är viktigt innan träning, men tydligen inte för alla...

Rasmus i hakin

Lucy Romberg från USA - bästa parkour-tjejen i världen!

Felix Kellner Swe, Markus Zyrken Gustavsson swe, Jason Paul Ger,
Oscar Hallbäck-Stigendal swe, Lucy Romberg usa bland de bästa i världen!

I skumgropen - jag blev alldeles nostalgisk, med tanke på hur många
jobbiga och roliga timmar jag tillbringat i den hallen!

Därifrån körde vi tillbaka till Åstorp för innebandymatch

Christer och Anders stod i kiosken

Dana in action - även om hon inte spelade så mycket

De vann över Röke med


Christer, Dana och jag körde hem direkt för att göra oss i ordning för kvällen.


hörs !   L8

Kommentarer:

1 Maja gräddnos:

skriven

<3 gud vad mysiga ni är du och Christer.. Kram på er..

Kommentera här: