0

42

Ingen huvudvärk och jag mår bättre!!
TACK Martina!!! Det var nog det jag behövde!! puss på dej!

Igårkväll var Christer vid väla tillsammans med
barnen för att köpa julklappar som de verkligen önskade sej
(dyra så de får betala en del själva), då passade han på att köpa en
till sej själv eller till oss i huset. En samsung Ipad för att kunna
surfa nyheter på köksbordet , typ.
Han tänkte oxå att jag har en samsung och "kan" sköta en sån så var
den lämplig. Problemet är jag jag inte vet och såg (lovar att jag
fått lära mej det nu!!!) skillnad mellan minneskort och sim-kort ...
kort som kort och de ska in det lilla facket och jag hade ett kort över....
ett svart.... Blev liiiite ididotförklarad av min käre son.... och nu får vi
inte ut det jäkla kortet!.
Känns som jag blir tvungen att köra in till Elgiganten idag trots
att jag varken har lust eller tid!

Ställde ingen klocka i gårkväll utan jag tänkte bli väckt vid sängen,
Hrmm... det var de inte så vana vid, så klockan hann bli 07.56 när de
kom inspringandes med andan i halsen och sa grattis och sedan ut igen för
åtminstone tre av dem började vid åtta...   ha ha Ja, jag blev glad över
att de ändå tog sej tiden och jag fick mitt kaffe! 

lite yrvaken och ovan vid ljus...

2 par örhänge, vänner-box och presetkort på India!!!
Ja, osså pepparkakor från Lucas för han hade glömt var han gömt min
paket, goa unge!! Och ja, det kanske kommer från min sida....elr mej...

Dana och jag har bestämt oss för ett Vänner-maraton i mellandagarna
varvat med pussel-läggning, så det blev mer än bra!
Presentkortet på India är oxå mer än bra jag vet ju vad jag ska göra,
även om jag var lite tveksam, så måste jag ju göra det nu!!!
Lovar att fota resultatet! Inget jag visat och lagt ut innan - på mej själv
vill säga.

Men om jag ändå måste in till elgiganten kan jag ju lika gärna betälla tid
på India så är det gjort..., spännande!!!

Dags för resten av dagen Puss och KramL8

Kommentera här: