0

mår bra!

Som jag skrev innan så är den minste mest tonåring, och därför
fick inget sällskap till skolan. Får va nån måtta!
Kan säga att det hjälpte oxå för när han kom hem från skolan bad han om
ursäkt för sitt åliga uppförande och var precis så go och gullig
som bara han kan vara!

Mer städning denna dagen även om jag mest var i tvättstugan.
Strök under tiden som jag gick igenom det nya combat-passet.

pensionärsgänget som jag är så glad för kom hit och lämnade julklapp
under förmiddagen. Så gulliga! Tack ni!




ner till grusgraven

solen sken, men det blåste som attan

så här ser en redo Tekla ut!!

Hittade tyvärr två döda ekorrar i buren, dödsorsak? - Ingen aning!

Städat bakom kyl/frys- så skönt! och rent!!
Potatismos och prinskorv till Lucas, Dana och mej,Rasmus var på väla
(med stor glädje...)och handlade julklappar.
Körde till Klippan och var med på Martinas combatpass.

Bra tryck och duktig instruktör!!

helt genomsvettig!
Körde hem och duschade åt litre med barnen och sedan ställde jag mej
och strök länge...

Måste läsa lite var kväll nu, så kul att vara igång och läsa igen - det hjälpte
med läsglasögon.... har inget me åldern att göra alls....puss
Framför allt tycker jag boken är bra!

HDSL    L8

Kommentera här: