0

utomlands!

Vi bestämde att jag skulle följa med Christer

genom helsingborg med vacker himmel

 till Helsingör på kundbesöket för det var bara på förmiddagen,

kaffe på båten och jag fick mej en lektion i det jag ska syssla med nästa år!

och jag skulle passa på att köpa julklappar....OM där hade varit öppet vill säga!

fick sätta mej på ett fik till slut för att läsa, de öppnade inte förrän kl.10
och det var rätt så blåsigt och kallt ute.

här var det varmt och mysigt!

Klockan tio gav jag mej ut igen, men inte hittade jag nåt precis.
Kom hem med fyra leksakssvärd.....
Christer var klar 10.30 mötte varandra och tog båten över till sverige igen.
Skulle äta lunch först, tänkte vi kunde äta där vi brukade luncha förr i tiden
när Christer jobbade på Starlinjärteknik. Antonios - det fanns inte mer.

Orange heter det nu för tiden.

vill beställde pasta 

förr hade de ett underbart bröd - slut, finns inte mer...

pasta provencale
god smak men inte alls som på Antonios tid!!

Sedan körde vi hem och Christer lämnade av mej innan han fortsatte till kontoret.

En mysig förmiddag ändå!

Kommentera här: