0

Boxningen

Körde till gymmet(hade Bengta i bagageutrymmet) idag.
Hade en visning med en gammal(..nu är hon ju väldigt ung ändå...)
klasskompis - superkul!! Fick ett samtal som gjorde mej "gnida näsan-glad"
som en gammal pojkvän till mej brukade kalla det! Berättar om det senare.
Masserade innan det var dags för kvällens pass, tyvärr ställde vi in
jamen för få deltagare, flera sjukanmälde sej under dagen.
Men boxnigen - den körde vi fullt ut!!!

älskar Mias nya handskar (addidas) - sköna och häftiga!

Här vill man inte stå i vägen...

... inte här iheller!!!

en krok av Marie

höga knä!

Härligt Lena!

kolla armarna på "lilla Sanna" !!!

en bra upercut av Linda

finnen...   prova gärna själva och se hur lätt det är !

sid-situps...

hela underbara gänget!!
Mycket svett och mycket skratt blir det!

Barnen hade gjort kvällsmat - kyckling(i hamburger form...) och pommes.
Tack ungar!
Åt tittade lite på CSI - ett program som jag älskade när jag jobbade natten
år 2004, fast igår såg jag ett avsnitt av två och kände att det var inte heller
nåt att lägga tid på. Det enda som jag alltid vill titta på är
"So you think you can dance", har inte sett ett enda avsnitt denna omgången
vet inte om det håller på eller när det går - tyvärr, men tydligen går
det inte när jag sätter mej vid tvn...

Runda med Tekla och sen i säng.

Tack för en bra dag och god natt!         L8

Kommentera här: