2

GRATTIS ANDERS!

Anders : DU har ju klarat ditt delmål nu! Kanonbra jobbat!!
Vad blir nästa mål? 6 eller 7000? Stort grattis !

Gick morgonrundan med Tekla och när jag kom hem stod
stegräknaren på 7steg! -Inte så nöjd, men jag lägger till 3800
steg för lite mer än så ger den rundan jag gick (brukar gå).
Åt frukost med barnen gick med Lucas till skolan och bort till
gymmet för att städa, det tog sin lilla tid (vill inte vara i vägen
för tränande). Men sen var det rent och snyggt!

Hade massage och efter ett snack med mina hyresvärdar och
Uffe på UP-service så gick jag hem till Tekla.

Åt middag och sedan kom Ralle hem. De hade sjuka lärare och håla, lyckades
få honom att gå en längre runda med Tekla så att jag kunde
gå tillbaka till gymmet för att duscha och fixa lite.
Gick bort till skolan för ett extra möte om Lucas som har svårt
att sitta still på lektionerna - No shit! Det har han ju överallt....
Sånna har vi alla varit i familjen - varför skulle han vara ett undantag?
(Bättre det, tycker jag, än en lat unge som bara sitter på rumpan!)
Ja ja får försöka få honom att förstå att han åtminstone inte ska
störa sina klasskompisar.

Christer skjutsade mej tillbaka till MOM så jag kunde köra igång med massagerna
som jag hade resten av eftermiddagen och kvällen.
Avslutade dagen med ett FULLT PASS, bra tryck i salen ! Jag blir så taggad
och ger 200 % av mej själv ett sånt pass så efteråt när jag blev
ensam så bara satt jag en stund och bara glodde för att få energi
till att slutföra dagens arbete. Tack och lov återhämtar jag mej rätt
så snabbt, har övat ett tag nu ju.

Släckte ner gymmet gick hem och hämtade Tekla sista rundan med henne
Christer had gjort raggmunkar till kvällsmat - supergott fastän klockan var
22.30 innan jag hann äta... La mej direkt efter jag ätit upp, inte det bästa
på något vis -jag vet men vet faktiskt inte hur jag ska få ihop det annars,
med mattider och träning/massager.
Än så länge mår jag bra och jag gör av med mer än jag stoppar in
så jag blir inte tjock av det i heller.
Har  lärt mej med åren att lyssna på signalerna från kroppen och när den
skrikit ett tag (kollar man direkt den börjar tjoa så driver kroppen med dej
för att den är naturligt lat - så är vi alla!)så ändrar jag på det som är fel.

13248 steg blev det efter jag lagt till de här 3800 sen morgonen.

Supermusen hur var skid-resan?

Puss och Kram   L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Skidresan var superkul! Klarar fortfarande att supa i tre dagar, lägga mig 4.30 och gå upp 8. Det kanske är för att jag tränar så mycket på gym.

Trevligt att du skicka vänförfrågan på fb fast det är emot dina principer! Lav u

2 Gittan:

skriven

Några steg har det allt blivit, trots att det är kallt så in i ......!!! 14 febr 17064 steg, 15 febr 15892 steg, 16 febr 12385 steg.

Kommentera här: