0

Grattis Truls!!

Skit jag måste väl erkänna då....
fast jag känner mej verkligen som Monica
i "Vänner"....
Jag är förkyld ! Alltså på riktigt så jag nyser, snyter mej
och tårarna rinner. Det händer inte ofta och jag har mer än
svårt att erkänna det men nu har det hänt!

Såklart var jag och jobbade i morse och jag kommer att
hålla passet i kväll (kommer att ta i så det ryker oxå!),
dessutom kommer jag att sitta i bastun i kväll.
Så nu har jag gnällt färdigt.

Bollen är bra Simon!
Innan jag körde till jobbet så hämtade jag Bengta på gymmet,
tre stycken var redan igång och tränade då vid sju på morgonen!!
Bl.a den här killen, som dessutom vågar med på bloggbild! 

Vid middag körde jag för att storhandla mat (och spikmatta- om någon
vill prova den sortens massage - kan rekomenderas!!)på maxi i Hyllinge
och sedan på ToysRus för present till en lite (börjar bli rätt så stor) kusin.
Efterr det in på väla för ännu en födelsedagspresent till en annan kusin
han fyller år idag!! Stort grattis TrolleBolle! En av de svåraste att fånga
på bild för moster...därför blev det inget foto här iheller!

Köpte en bakad potatis till mej själv som jag tog med hem (och åt upp kall).
Ja okej då, jag får väl erkänna det.. köpte nya örhänge oxå...
..två par... och ett halsband...   Men de hade rea på Ur & Penn ....

- Vad gör man?? Ibland behöver man nya örhänge...

Lite tulpaner och nya ljus för att lysa upp det gråa ute!

Sköt om er och ha det bäst!!!   L8

Kommentera här: