0

uppdatering

Vill bara uppdatera Er med att det går väldigt bra för mej än så länge!

Var ute i morse - tidigt! (bara 3800 steg så det var nära i alla fall)
Städat över det mesta av gymmet vet inte om jag ska skriva
tack och lov (blev det!)eller tyvärr har där varit tränande hela förmiddagen
så just gym-delen har jag inte hunnit städa än, men jag är på väg
bort dit så nu kanske jag hinner!
Har varit på banken laddade för att säga upp alla mina konto och allt
som hade med banken att göra om de strulade som vanligt - bara därför
frågade de inte ens varförr jag satte in så mycket pengar...
Stack inom NOva i Klippan för att hitta något till mina skinnbyxor - det gjorde jag!!
Hittade även till Christer(arbetskläder) som en lite alla hjärtans dag present.
Han brukar inte läsa bloggen så jag hoppas verkligen inte att han läser den idag!

En snygg Jack´N Jones skjorta och en tröja att ha utanpå
Det är så kallt  i huset här nu så när jag kom hem hade Tekla dragit ner
en filt till sin bädd i köket...     Va? när t.o.m hunden fryser!

Ha en fantastisk dag!!
Kram  L8

Kommentera här: