0

Glad

STORT GRATTIS till
Jenny - det här är bara början, sjukt bra jobbat (haha)!
Nettan - nu händer det saker!
Cilla - jag blir så glad för din skull!!
Detsamma gäller Annelie och Mia.

Städade, fixade och visade på gymmet innan en helkroppsmassage.
            
Lille katt...                                Lycka och välgång....

visst är den fin - tycker om färgen på blommorna!!
Efter massgen var det dags för motivationsgruppen, en timmes prat
och diskussion ett givande och tagande, flera "Aha" och "man kanske
skulle ändra..." eller prova.
Jag hoppas och tror att deltagarna känner det oxå!
Ett underbart gäng - även om vi faktiskt bara var hälften igår.
FULLT på gymmet när vi kom upp ! Nya meddlemmar, nya låsbrickor,
frågor, fixa ändra  - det händer mycket när jag kommer upp/in i lokalen
till slut snurrar det rätt bra!  Men det gör absolut ingenting, jag blir bara
SÅÅ glad! Mia var snäll och skjutsade mej hem till bilen - Tack gulliga du!
-" Vi har lite kris här" , sa Lucas när jag kom hem. Skjutsade hans nya
kompis hem till sej,innan jag själv körde till Klippan för att hålla Combat.
Ännu ett härligt gäng, lite tysta med de svettas bra!! Ha ha
Körde diekt hem och åt. Gick med Tekla och stängde ner gymmet. Hemma igen
satte jag mej vid internetbanken för att få svar på varför det klabbar.
Det fick jag inte...
Christer kom hem och vi satte oss en stund i soffan med grönt te och pratade.
Lagom mosig i säng.
Stegräknaren slutatde på 12253 - klarade dagens mål!
L8

Kommentera här: