2

Skakiga händer

Promenad med Tekla gick bortom gymmet för att tända upp.
Hem och fixade till mej och pussade lite extra på
Christer som ska upp till Vallentuna i några dagar.
Körde till Eket och hade sju massager där.

Körde till Klippan efteråt, hade tänkt simma men tog ett klokt beslut
(t.o.m i mina ögon - lite stolt över mej själv) och hoppade över simningen
för jag är inte helt 100 än(ha ha, det blir jag aldrig!) och så fryser jag
hela tiden var jag än är, men mest på gymmet och hemma.
Så kroppen fick pausa en stund i stället. Handlade mat på Storköpet och
körde hem till Dana. Både Rasmus och Dana har "hålor" för jämnan nu,
för att lärarna är sjuka - har de inga vikarier längre?
Åt lite mat och satte mej vid DVDn för att gå igenom kvällens pass.

Bort till MoM för att massera ett par stycken och sedan var det dags för Jam.
Lite nervös... men det blev väl rätt så ok ändå med tanke på jag har
lagt upp det nu för tiden. Nästa vecka blir det DISCO på det passet!
Sen var det dags för boxningen -lite manfall , men sex stycken superkraftskvinnor
boxade på varandra. Jag var själv med och jag lovar att jag kommer få träningsvärk.

Skakade i händerna när jag avslutade passet och jag skakar än!
Tack Sanna - bra jobbat ! Bra jobbat av er andra oxå!

Packade ihop en del och körde hem för att äta. Knappt jag vill erkänna
att jag faktiskt värmde en panpizza i micron... men så trött och hungrig
var jag -tycker inte ens att det är gott!
Snälla fina Rasmus tog ut Tekla och jag körde tillbaka till gymmet för att
duscha och packa ihop massagegrejorna till morgondagen.
Inte många steg på räknaren för jag glämde ha den på mej 4954...
Hem och direkt isäng - trött som en gnu.

Sköt om Er !  puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Lite avundsjuka att du fick tampas med Sanna..hon har bra klipp i nävarna..

Kram på er båda.. För ni e så goa... =o)

2 Nettan:

skriven

Boxningen gick bra men kl 22.00 trodde jag att armarna skulle ramla av och ryggen falla ner i knävecken så visst känns det att man lever.Ramlade idag lör 19/2 och slog knäet rätt illa,så nu lever jag ännu mer {är man klantig eller}skit i de man får le åt saken i alla fall och hoppas på att man kan träna nästa vecka.Ha de gött alla!!!

Kommentera här: