0

Slutet på helgen

Ja, det blev inte mycket till lugn helg den stunden som blev över...
Men trevligt sällskap fick vi i stället!
Först kom Mark på kaffe, alltid lika trevligt!
Direkt efter det kom Ebba med lite papper som jag hade bett henne
fylla i. Hade nöjet att ha henne kvar på kvällsmat. Under kvällsmaten,
dök tjejligan upp: Råa Emmy, Råa Emma och Råa Jonna... sedan
kom Elin men hon är inte såå rå på planen - äh, det är inte Emma iheller.
Följde med Ebba till gymmet,när hon gick hem. Jag gick med Tekla
och för att öppna upp solariet.
Tillbaka hem för att köra bort tjejligan från tvn - jag paxade den
på eftermiddagen för att jag ville sitta en stund...
Christer, Lucas(under filten) och jag tittade på "Psalm 21"
- en svensk rysare med bl.a Jonas Malmsjö. Rätt så spännande.
Efter filmen gick jag och Tekla bort för att stänga ner gymmet.
Hem igen och i säng efter ett litet snack med Rasmus för att
kolla vilka nya övningar han satt på parkour-träningen.
Och efter att ha informerat tjejerna om vad som skulle hända
om de höll mej vakna under natten...


De var mycket duktiga och jag hörde dem inte efter jag somnat!

Kommentera här: