0

Lågedammsbadet

Hade sovmorgon, åt frukost, packade och vid nio
körde vi :Lucas,Tim,Dana,Rosanna,Rasmus och jag  
ner till Hörby och till Lågedammsbadet.

Det snöade ordentligt där nere.

Jag dem alla att simma 200 meter utan större protester.
Jag passade på att simma mina 1000 meter oxå.

Rasmus övade volter

Tim vann klättertävlingen !

Lucas kom lika högt men inte lika lätt .

Han övade att dyka mest.

Tim övade "salto"

Där var några jämnåriga med Rasmus oxå hoppade men när Rasmus
började med sina volter ville inte vara där längre...

han lyckades t.o.m få sin syster stolt - det händer inte ofta!


Kul att titta på, han är duktig och har stenkoll på varje volt

Är där ingen boll, glider de här två tjejerna mest omkring och är vackra!

tänk, vi är exakt lika långa... en liten stund till...
Jag njuter lika mycket alltid när jag är ute med barnen nu för iden.
Jag slipper springa efter, skälla, skämmas och bli hur stressad som helst.
Nu för tiden se sköter de sej , är duktiga och har roligt.

Vi bestämde att kvart över tolv kör vi hemåt, för att hinna med resten av dagen.
12.18 körde jag ut från parkeringen med alla ungdomarna i bilen !

Vet inte precis om vi åker tillbaka dit Lucas tyckte klätterväggen var rolig
men annars va det inget speciellt där . Lika långt (lika lång tid att köra)
 till Sannarpsbadet i Halmstad men där är mer att göra och lite fräschare,
Hörby luktade som Perstorp...

Ha de !  L8

Kommentera här: