0

Den bästa dagen i mitt liv !

Och det är utan att överdriva det minsta!

Vaknade och mådde som en drottning, åt frukost tillsammans såklart och
efteråt satte de andra sej för att spela wii.

Jag diskade undan och sedan gick jag och Tekla en runda, för att gå med
henne, för att jag älskar att gå i skogen och  njuter av blå himmel och snön.

det här tycker hon om!

mot Svarta sjön

gick tillbaka mot stugorna

fortsatte förbi och gick åt andra hållet

djup snö för korta ben

vackert !

i skuggan...
När jag gick här i skogen (på vägen), så hände så mycket i mej och jag
var verkligen lycklig. Fick så många frågor besvarade (och som jag egentligen
inte ställde) och inte en enda negativ tanke dök upp i huvudet -
det händer aldrig annars, och framför allt inte en nyårsdag!

en högstubbe

stora stenen (som Tekla blev tokrädd för)

Nere i stora korset, där vi vände

på vägen tillbaka tröttnade Tekla och la sej som en ko mitt på vägen!

sen va hon trött!!!
Åt en god pyttipanna till middag och sedan spelade vi "Liverpool",
ett kortspel och jag vann stort!

Gick ut och tände marshaller runt dammen.
Åt hummer till förrätt, pasta med kräftsås till huvudrätt fantastiskt gott!
Gick ut och tände vars en

khom loy-lykta

Christer skickar iväg sin

Väldigt vackert
Dana skickade iväg sin först snyggt över trädtopparna, Lucas följde tätt
och efter sedan min. Christers fastnade i en trädtopp och Rasmus kom
rakt upp på el-ledningen...
När lyktorna var ivägskickade så skulle vi elda upp pappers-tejptornet

till slut gick det.
Första dagen på stegräknar tävlingen och 10000 steg bör man gå 
/dag och precis innan vi gick i säng så stog den på 9850 nåt, typ.
Sprang i allrummet upp till exakt:

efter det gick jag och la mej.

TACK för allt!
Puss och Kram L8

Kommentera här: