0

Eket och prästamarken

Jag gick upp klockan fem - börjar äntligen bli en vana igen.
Disken,tvätten,Tekla mat,kaffe och termobyxor - långpromenad!
När jag duschat och klätt mej klart väckte jag Rasmus vid 6-tiden,
med hans dator - God morgon dags att göra läxan ! Han blev
inte jätteglad med kom upp och gjorde sin läxa.
Jag själv hade sånt flyt som jag sällan får till, för exakt på minuten
som jag planerat de olika målen på infann jag mej!
Dvs bilen till gymmet, bilen från gymmet, anlände i Eket
och till sist Bengta på plats.

Marias fina naglar...

och Sussies !
Det är så läckert med vidgjorda naglar och jag önskar ofta att jag kunde
låta mina egna växa ut. Det kanske går med lösnaglar de är tjockare och
risken att "riva någon på ryggen blir mindre....

Hade åtta massager under förmiddagen,
åt lunch tillsammans med Christer och Per-chefen.

Rönne å...

står lite vatten!
Tillbaka i Kvidinge lämna,satte upp och bädda jag Bengta på gymmet.

Hämta Tekla och gick rundan i Prästa marken - har inte varit där på länge
och jag planerar att vara där ofta så fort det blir lite plus-grader
och mindre is i löpspåret!


En härlig dag!

Kram L8

Kommentera här: