0

en GlasBar-runda

När vi ätit färdigt, vissa hade luftat sej, gick vi ner till glasbaren.
Det första vi beställde var en vatten och två Irish Coffe, vattnet till
Åsa som behövde det en stund.

så mycket vackert där oxå - lampan över bardisken

en annan "lampa" i taket

Åsa blev visad en liten utställning av

Glasblåsaren Johan Nilsson

snacka om att vi hängde i baren!

med sällskap

dansa fick vi göra själva

och dansa gjorde vi

konstigt att jag ser så suddig ut- drack ju knappt något på hela kvällen...
kanske så t.o.m, att jag borde sett mer suddig ut...

den här kloka tjejen drack bara vatten hela kvällen i baren!

från en glasserie som heter "Street",det fanns en liknande  på 70-talet,
 men då hette den något annat (tänk vad jag lärde mej!)

skithäftiga flaskor på väggen

själva baren var oxå i häftigt glas

de goa töserna och...

den goa killen som serverade oss hela kvällen -gjorde ett bra jobb med
tanke på vad han fick stå ut med... 
Oxå kallad "lilla hjärtat! (fast jag tror han hette Tony) ha ha ha!

Tack och lov för att de stängde baren vid 01.. typ.. ja annars vet jag
inte när vi hade slutat och lugnat ner oss!!

En helt underbar dag med tjejerna! Tack båda!
Hoppas Åsa fick en så födelsedag som hon önskade!
Puss och Kram  L8

Kommentera här: