0

måndag

Ibland önskar jag mej mer självdiciplin!!!
Eller längre nätter.... Vill komma upp tidigt ,
tycker dert är väldigt skönt att gå morgonrundan med
Tekla innan "andra" är uppe, men det krävs ju att
jag går upp i rätt tid då !
Gick en runda när Lucas skulle gå till skolan i stället,
sedan fastnade jag med bokföringen och schema-läggning vid datorn.

solen på väg upp borta vid IP
Ja, hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen höll jag på vid
datorn. Men flyter det, är det lika bra att stanna vid det så länge det går!
Bort till gymmet för att städa upp efter Christer , det gjorde jag med glädje.
För äntligen fixade han massage-

dörren - så att man kan stänga den nu! Tror det kan glädja vissa,
men på olika vis !

Masserade ett par rundor innan jag gick och fixade till källaren för den
nya gruppen. "Motivationsgruppen"
Jag är jätteglad och hoppas den faller så väl ut som jag tror och önskar!
Fick en liten glädjekick efteråt, kanske för jag varit så nervös innan...

Gick hem hämtade bilen och körde till Klippan för ett Combat-pass.

Folket har börjat komma tillbaka (det är ju trots allt januari!), och det ger
en sån extra kick när man står där framme. Fast gudarna ska veta att
det kändes att jag legat i soffan i helgen och inte varit igång så mycket
som jag brukar. Skönt med måndag och veta att jag har minst fyra lite
tuffare pass innan lördag - när jag vill vara i form!! Haha!

Nu är problemet att jag borde skriva i lite fler fakturor men den orken jag
trodde jag skulle ha ikväll efter passen är BORTA! 
Hinner nog lite i morgon bitti innan första massagen.

Kommentera här: