0

söndagen

Efter frukosten så tog Christer och jag oss till gymmet, fick skotta och
slå loss lite is innan.

Jag plocka och fixa, städa och greja. Christer gjorde en del annat

bl.a rätta till min scen och gjorde den mycket bättre än innan!
Därifrån körde vi till gropen för att leta .... björnbärsblad.....

och för att rasta Tekla

äntligen springa av sej utan koppel !
Matte går omkring som en trasig nittio-åring och ropar:-Försiktigt Tekla,
ta det nätt! Nog inte tråkigt! Sen och andra sidan har Tekla själv drattat
på rumpan ett par gånger.

Medan Christer kollade skidor på tv så gjorde jag lever till middag -
inte jätteuppskattat men så pass nyttigt att det är värt att äta ibland.
Själv tycker jag det är gott!
Jag satte mej sedan för att titta

 på Dreamgirls med bl.a Beyonce
En trevlig film men ingen jag ser om precis.

Fick hem Dana från Göteborg, så glad och nöjd men trött!
Hon somnade nästan direkt i soffan!

Senare tittade vi på
 
med de gamla gubbarna
Den var precis som man (jag) förväntade sej (mej), helt ok att kolla på.

Mycket film denna helgen, men det behövs oxå ibland och det är skönt
att titta ikapp med tanke på vilken koll vi (Christer) hade på filmer förr i tiden!

Ha det gott och sköt om er!   L8

Kommentera här: