2

Stegtävling!

F.o.m idag så är det stegtävling för de som vill (klart Du vill!!).
Jag behöver ett sms från dej eller ditt lag
(förnamn,efternamn och e-post).
Tävlingen ligger på maxpuls.se,
där du registrerar (men jag måste registrera dej först)
varje dag hur många steg du gått.
I 16 veckor tävlar vi, och min hjärna går på högvarv för att tänka ut
vinnar-detaljer....

så här ser min ut

De som redan börjat (jag själv bl.a) - Good for us!
Det blir roligare nu när vi kan se varandras resultat och tävla mer mot varandra!
Häng på - må bättre och kom ut i friska luften!
Steg under pass och på löpband, crosstrainer m.m. räknas inte !

Hör av Er på : 0709695022, glöm inte namn och e-adress


Ta hand om ditt hjärta - använd det!

L8

Kommentarer:

1 Emma Johansson:

skriven

Jag är på! =)

2 Annika:

skriven

Jag, Marie och svärmor Gittan har bildat lag. Återkommer med eposten.

Annika Ohlström

Marie Ohlström

Birgitta Christiansson



Kram Annika

Kommentera här: