0

torsdag med boxningsgänget

Mycket tufft att gå upp i går morse!
Men jag kom över åsen och jag masserade i Kågeröd,
på hemvägen höll jag på att somna två gånger...
Jag hade inte fullt på massagerna vilket innebär att jag
hade extra tid som jag inte räknar med och då
kan jag lägga mej på

spikmattan!
Det var väldigt länge sedan sist och gud så skönt, hann slumra till
två gånger på fem minuter!
Efter min middag och runda med Tekla gick jag till gymmet och masserade

en tatuering med barnbarnens första bokstav!
hela eftermiddagen och kvällen fram till kvällen pass:
Boxning! Vilket gäng, vilket ös och så mycket svett - underbart att se er!
Ja, jag var ju själv med så jag kände det oxå...
Så var det här med träningsvärken:
lite mage, en hel del rumpa och massor mellan skulderbladen, armarna...
ja, de skakar fortfarande!!
-Ni då?
Fixade lite innan jag gick hem och åt taco . Tittade på Bond med Christer
och slöade! Gick bort i reklamen till gymmet med Tekla och stängde ner.
I säng trött, nöjd och sleten!! 

Mia: Tack, gulliga gulliga du!  Hoppas du vet om att du oxå är sån!  Kram

Kommentera här: