0

Tomarpsrunda -äntligen!

Tidig morgonpromenad med Tekla igen innan jag väckte familjen.
Christer åkte med sin chef till kontoret i Danmark, för att kolla in det.
Rasmus missade bussen igen, men för att jag faktiskt skulle köra
Lucas (som kom ner haltandes och väldigt ont i benet hela morgonen),
så körde jag honom oxå till skolan, i Åstorp.
Sedan tillbringade jag mycket tid framför datorn i går förmiddag,
men jag tror oxå att det kommer att bli bra, med stegtävlings-statistiken.
Tog en paus och gick Tomarpsrundan (lilla rundan) för första gången
i år tillsammans med Tekla -som blev jättelycklig igen!

Lycka...- är att få springa fritt! 

snön är snart borta, men fy va grått... 
På eftermiddagen var stora sonen och jag i krig  , 
för att han av någon anledning inte tror att husets regler
gäller honom och har fått för sej att
hans rum SKA se ut som en soptipp!!
Jag tog hans dator(vilket är det enda som brukar får
fart på honom!), och han tog min.
Han är mer beroende av sin...
När Christer kom hem 23.30 var vi fortfarande "skäll-stadiet",
och det slutade med att jag gick och la mej med hans dator
hos mej, Christer skickade Rasmus i säng. fortsättning följer...

Dana och Jonna tillbringade eftermiddagen med att... baka kladdkaka!!!
-Ovanligt, ju!
Körde en snabb runda till Oj för att köpa mjölk, bregott , panpizzor...
och annat akut nödvändigt! Hem och packade upp varorna.
Var borta på gymmet hela kvällen med städning,massager och
till sist ett pass Cirkelträning.
Efter passet körde jag direkt till Åstorp för att hämta upp tjejerna
som hade tränat innebandy (Dana tittade bara, för hon har fortfarande
ont i sitt knä). Körde hem dem alla och till sist hem själva.
Grönt the och smörgåsar till mej, panpizza till Dana .
Långrunda med Tekla och sedan fortsatte bråket med Rasmus till Christer om hem..

Kommentera här: