1

Enet

Gick inte upp tidigt i morse... men jag mådde bra!
Christer var inte lika stark!

Hela diskbänken var full !
Fyllde maskinen och startade den, Christer diskade glasen förhand
(det kan inte jag för minst ett glas går sönder var gång jag tar hand
om dem !) och jag tog hand om silverbesticken i aluminiumfolie,grovsalt
och yes= diskade och putsade samtidigt, skönt när det är färdiga till nästa fest.
Det var de nämligen inte när jag plockade fram dem igår!
Alla låg i en ihoprullad kökshandduk(där var den!), hälften var diskade
vissa var där matrester kvar på och de var långt ifrån putsade...
undrar om det var jag som la dem i  lådan.... 

Tack Monica och Fidde!
Åt frukost tillsammans. Dana kom hem innan vi vaknat från ElinM
och Rasmus hade kommit hem från Albin där de hade lanat hela natten.

Dana skulle ta bussen till Familia med Elin, men hon lyckades missa den.
Körde henne till Ormastorpsgatan där hon hoppade på bussen som Elin redan satt i.

Christer,Tekla och jag körde till Enet för en skogsrunda.

 vi vågade inte köra hela vägen ner till p-platsen.

Christer hittade grönt till sina djur - Järnek

Om nu nån skulle sakna snön finns det kvar i Enet !

vy mot åsen

Hemma igen, kröp Christer in i nördrummet och hittade gräshoppor!

tropidacris colaris
Tittade på en film med Jackie Chan och sedan gick jag och Dana bort till
gymmet för ett pass med ungdomarna.
Har bestämt att det måste vara minst fem deltagare för att hålla passet,
men så många blev det inte idag, så vi ställde in det.
Har gjort en grupp på fejjan nu så ska nog ordning på det oxå.

Dana och jag gick hem igen, jag tog en långdusch med hårinpackning
"och allt". Åt Christers underbart goda hemmagjorda pizza till handbollen.


Rasmus är i Helsingborg och tränar, vi andra chillar.

Ha en underbar kväll  !!  L8

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

och tack Tina och Rasmus också för tulpanerna, så vi inte tar åt oss hela äran:). Kortet måste ha halkat av på vägen...

Kommentera här: