0

Grattis Lina!

Har haft en lång dag som ändå gick alldeles för snabbt!
Städade hela gymmet både uppe och nere.
Sedan ringde min käre make som var på väg hem,
för han var sjuk... eller förkyld - ja ni vet killar!
Han har i och för sig varit småkrasslig i många veckor nu,
och det vill tydligen varken bryta ut ordentligt eller försvinna.
Han gjorde lite mat till oss och sedan gick jag direkt tillbaka
för att massera. - Fy va jag känner mej kass på engelska!!
Det är så sällan så det hinner aldirg bli nåt flyt ja ja,
jag gör mej förstådd (efter en stund, haha) och jag förstår
allt (trots dialekten). Massor av folk som tränar varje dag
och jag tycker det är skithäftigt !

Hade lite ångest och frustration idag. Hur jag än bär mej åt
så hinner jag aldrig med allt jag vill göra. Har fått in på
mitt schema all städning, tvätt, massage, handling, och alla passen.
Men jag har en massa annat som behövs göras - sätta upp gipsskivorna
i taket, lägga matta i solariebåsen, måla omklädningsrummet,
sätta upp duschkabinen, ljusterapirummet/stretchrummer ska målas
och möbleras, toaletten i källaren måste fixas till, påminna min
hyresvärd att lampan i handikapptoaletten måste bytas ut nu...
det tar aldrig stopp.
Jag har mycket svårt att be andra om hjälp, tycker väldigt illa om det.
-Jag vill och kan allt själv!...  hinner bara inte...
men nu måste jag och kommer att göra det... snart...

Fixade lite till(och pratade lite med kära syster) innan det var dags
för motivationsgruppen. Jag är så himla glad att vi fick igång den,
dels är det ett fantastiskt gäng tjejer och dels tror jag att vi
tillsammans fixar målen!!

På tal om målen så ett stort grattis till Lina som kämpat och
äntligen händer det nåt. Jag är så glad för din skull bra jobbat fortsätt så !!

Efter gruppen gick jag hem och hämtade bilen. Christer och Lucas var
i Klippan på nån audition... två timmar försent! Lucas blev visst filmad ändå.
Jag körde till Klippan för ett combatpass. Kände mej inte riktigt där...
men vet inte varför , inte riktigt mej själv som man säger.
Vi blev svettiga i alla fall och alla deltagarna kämpade mer än väl !

Lämnade väska och svettiga kläder på gymmet.
Körde hem och nattade Dana med trasigt knä, Lucas med vaxpropp i örat,
Christer låg i sängen med säkert 37,7 i feber (förlåt, jag tycker lite
synd om dej), och så en Rasmus som satt med hörlurar på sitt rum 
wowade och skrek på sina "vänner". Fick tysta honom för de andras skull.
Gick en runda med Tekla, åt min mat och nu ska jag krypa ner sidan om
mannen som precis ringde min mobil och bad mej komma upp med en alvedon
(inte stolpilla...det fick han sist han bad om tablett) !

Kommentera här: