0

Skaldjur

Ha, det blev som vanligt ! SÅ mycket annat mycket viktigare
än bokföring och pappersarbete. Får göra det en annan dag.
Marie kom en stund och det var mycket roligare!
Rasmus åkte till Hässleholm för att bada(läs: volta från trampolinerna),
med sitt träningsgäng.
Christer kom hem vid middag, åt pasta med röktlaxssås till.
Bestämde spontanträff med Poppe och Malin för kvällen.
Lucas kändes sej ensam och lite åtsidosatt, så han bad om ett bad i Klippan.
Han och jag körde dit för ett snabbdopp, jättemysigt förutom en del
obehagliga blickar.... Men Lucas var lycklig (han behövde dessutom
bara simma 50 meter för att jag skulle vara nöjd).

Jag njuter verkligen av att barnen är så stora de klarar sej själv i
omklädningsrummen. Tänk när jag hade alla tre plus mej själv att
ta hand om efter varje bad... Fast då var man så uppe i det och
funderade inte så mycket, men nu njuter jag !!!

han fick en glass efteråt
Körde inom gymmet och öppnade upp i källaren, hem och tog på
träningskläderna, gick tillbaka till gymmet och höll ett skumbox-pass.
Det tog bra idag- tredje gången jag höll detta passet denna veckan,
då känns det. Det är skönt när kroppen får nya utmaningar.
Gick snabbt hem och duscha innan Patrik och Malin,Jolina och Mia-Maria
kom till oss. Christer hade varit iväg och handlat när vi var på badet,
och nu hade han dukat upp så snyggt på bordet!

snacka om skaldjursbuffé!
Och till det en flaska vitt som vi sparat sedan jag fyllde 40.
Fick  den av pappa när vi var i tyskland för att handla till festen.

ett ok vin, men flaskan var snyggare än själva vinet
Hade en trevlig kväll och avhandlade mycket som vanligt när vi träffas.
Malin, Tekla och jag var borta och stängde ner gymmet oxå.
Tyvärr avslutades det med en "drink" som Christer blandade ihop till oss med
skogsbär (inkl.barr, blad och annat skröfs) och Absolut Vanilj....
Kan INTE rekommendera den!
Hade kul annars och blir lika glad varje gång att träffa dem.

Rapport från Gbg: tyvärr förlorade tjejerna sin eftermiddags-match.

Tack och gonatt!

Puss och Kram  L8

Kommentera här: