0

Vårruset 2011



Jag tänkte anmäla mej och alla ni som vill följa med på vårruset 2011
i Halmstad den 3 maj.
190kr är anmälningsavgiften +130kr om man vill ha en t-shirt.

Nej nej, vi måste ju ha egna t-shirts med: vårruset 2011, våra namn och
massageochmotion-loggan - såklart!

Sträckan är 5 km man kan springa eller gå vilket man vill
och om man anmäler en grupp på 6 pers får man en picknick-kasse.
min ålder är 13 år... vi har ju många duktiga ungdomar i Kvidinge!

För att anmäla behöver jag ditt: för- och efternamn och adress(om du vill sakerna
hemskickade till dej) . E-post och telnummer om du vill.
Jag tänkte anmäla oss i slutet av MARS, men behöver beställa tryck
till våra tröjor innan, så i slutet av februari vill jag ha er anmälan .
Det går bra att anmäla här på bloggen eller på gymmet listor
kommer upp på anslagstavlorna.

Det blir såklart inget skumbox-pass den kvällen...

Häng på och skriv upp Er!

Senare i höst anmäler vi oss till iForm-loppet i Malmö,
men då ska vi springa milen!

Kommentera här: