0

Vilka brudar !

Startade tidigt med att lämna Dana i Åstorp 06.15,
för att hon , hela F15 och P12 skulle åka till Göteborg
och till Gothia cup. Fy vad jag var glad över att jag bara
behövde köra mellan Åstorp och Kvidinge - riktigt busväder !

Hemma igen så satte jag mej för att skriva lite, tills min
käre man kom upp och åt frukost tillsammans med mej.
Skottade lite och gick med Tekla, skulle runt på cykelstigen med
det var mer än knähögt så jag gick tillbaka samma håll som jag kom från!

Såg på en film innan killarna kom upp - det är slappedag!
"Killers" -  lite halvsöt "aktionskomedi".

Fick rapport från Gothia att tjejerna förlorade sin första match och
killarna vann sin första 3-1 i båda matcherna!

Städade klart det sista av huset, duschade och åt middag.
Härliga Mark kom på besök en stund och sen kom
söta syster med flera barn som skulle kolla in djuren.

Christer gick ut för att skotta och jag följde efter, fick skotta fram bilarna,
snygg vall från plogbilen. Lastade in oss i bilen och stack till gymmet för
att skotta parkeringen, rampen upp och rampen ner i källaren.

Sen kom det tuffa brudarna!
Ett gäng, glatt tränande, svettande, tjoande, slagkraftiga tjejer!

man vill inte komma i mellan...

stretcha efteråt!
Efter passet packade jag ihop massageBengta och annat.
Gick hem, skottade klart trottoaren utmed Storgatan,
gick in och åt kvällsmat med killarna,
och nu tror jag minsann vi ska titta på tv - det är ju slappedag idag!!

Kommentera här: