2

annonser på blocket

Gjorde något (klokt) som jag inte gjort innan,
jag ringde till Blodcentralen och lämnade återbud
till dagens åderlåtning.  
När jag vaknade var jag ju inte ens nykter till att
köra dit, än mindre lämna mitt utspädda blod....
Detta  ingick inte riktigt i planen, jag trodde det skulle
bli lite lugnare...   fast det var värt det!
Men jag bokade ny tid direkt för jag behöver "tömma".


Christer och jag la ut annonser på blocket på gymgrejorna,
solarierna och kodlåset. Hoppas kunna bli av med nåt .

Nu ska jag jobba och sedan har jag semester!!

Kommentarer:

1 marie:

skriven

hoppas att du får sålt dina saker, jag har annons på mina kaninungar, går trögt sålt 4 av 7

Kram på dig



Marie

2 Maja gräddnos:

skriven

Hej fina L8P8, läser om att du lagt ut dina grejer på blocket och mina ögon fylls med tårar.. Det är mycket mycket tråkigt att det inte kommer finnas ett ställe att längta till i kvidinge..

Ser fram emot att bli inspirerad av dig vid andra tillfällen istället..

Stor kram till min favvis instruktör No 1!!!!!

Jag önskar att du hittar en sysselsättning i framtiden där du får användning av den glöd du förmedlar..

Ta hand om dig och ha en superduper skön semester..

Kram från mig.. <3<3<3

Kommentera här: